דניאל פייגלסון

דניאל פייגלסון, יועץ חיצוני למשרד עורכי הדין SRK, הוא מטפל בפטנטים ,וייצג לקוחות במגוון רחב של תחומים ובהקשרים רבים.

מר פייגלסון, שהוכשר במקור ככימאי, ייצג לקוחות רבות ומגוונות, החל מאנשים פרטיים ועסקים קטנים וכלה בחברות גדולות בינלאומיות, בתחומים מגוונים כגון תרופות, מכשירים רפואיים, מערכות אופטיות אינפרא-אדום, דפוס דיגיטלי, כימיקלים, תכנון טילים ורפואה וטרינרית. הוא ערך מחקרי פטנט והכין וביצע בקשות לפטנטים בפני משרדי הפטנטים בארה"ב ובישראל, כולל קבלת פטנטים שנרכשו על ידי חברות גדולות יותר, למוצרים שקיבלו בסופו של דבר אישור של ה- FDA.

מר פייגלסון ערך אנליזה של תיקי פטנטים וחופש לפעילות עבור קרנות הון סיכון השוקלות השקעות בסטארט-אפים ולחברות קיימות המחפשות שותפים אסטרטגיים, וייעץ לחברות באשר לדרכים לעשות עיצוב סביב פטנטים של מתחרים או בחינת רישוי של טכנולוגיה והמשך פיתוחן. הוא נהנה במיוחד להכין חוות דעת על הפטנטיות של מולקולות חדשות ולפתח אסטרטגיות לפסילת פטנטים בעייתיים.

מר פייגלסון הינו אמריקאי המתגורר בישראל מאז 1990, והוא בעל תארים בכימיה מאוניברסיטת פרינסטון (AB בהצטיינות) ומכון ויצמן (M.Sc.), וכן בעל תואר במשפטים מאוניברסיטת תל-אביב(L.L.B) . הוא רשום לעסוק בפטנטים במשרדי הפטנטים של ארה"ב וישראל וחבר בלשכת עורכי הדין בניו יורק וישראל.