הסכמים מסחריים ועסקאות מסחריות

SRK מייצגת חברות פרטיות וציבוריות, ומייעצים ללקוחותינו במגוון רחב של עסקאות עסקיות ומסחריות, מקומיות ובינלאומיות, כולל הסכמי שיתוף פעלה אסטרטגיים מגוונים. אנו מסייעים בניהול של עסקאות מסחריות סטנדרטיות בענפים מגוונים, וגם בעסקאות מורכבות וייחודיות. אנו עוסקים בקביעות בהסדרים עסקיים הנוגעים לשיווק, הפצה, מכירה חוזרת, אספקה, רישוי, OEM, ייעוץ, קבלנות משנה, שירותים מקצועיים, מחקר ופיתוח וסוכנות.

האסטרטגיה העסקית של החברה עשויה להשפיע על סוגי ההסכמים, העסקאות והשותפויות העסקיות שחברה תבצע. אם האסטרטגיה העסקית היא לשווק מוצר או שירות באופן עצמאי, אז סביר להניח כי הסדרי השותפות יהיו בצורת הסכמי שיתוף פעולה ושיווק מסוגים שונים. אם האסטרטגיה היא לשווק טכנולוגיה כמרכיב של מוצר של חברה אחרת, אז ההסדרים וההסכמים של השותפות העסקית ככל הנראה יהיו בצורה של הסכמי OEM, דהיינו הסכם שבו המוצר של חברה א בנויה לתוך, ונמכרת כחלק מהמוצר של חברה ב'. בשני המקרים, יש להתייחס בזהירות לנושאים קריטיים כמו דיווח, הוראות תשלום, השלכות של סיום וכדומה, ולהתאים אותם למודל העסקי של החברה.

לקוחותינו כיום נעים בין סטארט-אפים בשלב מוקדם ועד תאגידים בינלאומיים גדולים, הכוללים תעשיות כמו תוכנה, מסחר אלקטרוני ואינטרנט, שירותים פיננסיים ופינטק, מדעי החיים, ביוטכנולוגיה, מדיה, נייד, אנרגיה וחומרה. יש לנו ניסיון מעשי בבנייה, משא ומתן, וניסוח הסכמים טכנולוגיים בהיקף ובמורכבות משתנים, החל מהסכמי רישיון למשתמש (Licensing Agreements), דרך הסכמי שיתוף פעולה אסטרטגיים ועד להסכמי שירות (SAAS). הבנתנו המעמיקה של האינטרסים של שני הצדדים מאפשרת לנו להגיע ליעד של חתימה על הסכמים איכותיים בצורה יעילה, תוך הגנה על האינטרסים של הלקוחות שלנו.

אודות SRK

SRK מספקת שירותים משפטיים בהתאמה אישית באיכות גבוהה. אנו משרד עורכי דין שניגש לכל משימה עם מומחיות מקצועית והבנה מעמיקה של היעדים העסקיים של לקוחותינו. לרבים מלקוחותינו יש פעולות או לקוחות ברחבי העולם, ואנחנו מחויבים לתקני הזמן של קהילה עולמית.

האם אהבת את התוכן שלנו? שתף אותו עם חבריך:

עסקאות לדוגמה:

הסכמים מסחריים ועסקאות מסחריות

עבדנו עם חברת טכנולוגיית מסך מגע המוצגת על ידי נאסד"ק במשא ומתן על הסכמי OEM אסטרטגיים עם היצרנים המובילים בעולם של מכשירים ניידים ידניים עד בינוניים. ייצגנו גם את הלקוח הזה במהלך שלב המהפך המרשים שנמשך ארבע שנים, בו החברה הגיעה להסכמות עם נושים, הסדרה של תביעות בעלי המניות, בנתה מחדש את מבנה ההון שלה, גייסה הון קריטי באמצעות מספר עסקאות מימון ונרשמה מחדש בנאסד"ק.

ייצגנו ספק מוביל של תוכנת ניהול ביצועי יישומים (APM) בקשר למשא ומתן על הסכמי רישיון תוכנה ושירותים מקצועיים רבים המתייחסים למוצרי התוכנה שלה ולהיצע SaaS.

ייצגנו ספקית המרת מטבע ושירותי מסחר בבריטניה בקשר למשא ומתן על הסכמי SaaS ושירותי סחר שונים הנוגעים לאוטומציה מקצה לקצה של עסקאות מטבע חוץ על בסיס פלטפורמת התשלומים הקניינית של החברה.

ייצגנו ספקית מבוססת בוסטון של פתרונות אינטגרציה ויישום ארגוניים בתחום אופטימיזציית השירות בקשר למספר שירותים מקצועיים והסכמי שירותי ייעוץ עם בנקים גדולים ומוסדות פיננסיים. עבדנו עם חברה זו מאז הקמתה.

ייצגנו חברת ייעוץ ניהול כוח אדם אסטרטגי ופתרונות עסקיים בטורונטו בקשר למשא ומתן על שירותים מקצועיים רבים והסכמי ייעוץ עם חברות מובילות בענפי הטלקומוניקציה, התרופות והכוח. אנו עובדים עם לקוח זה מאז הקמתו.

 טלפון בארץ: 972-8-936-0999+

 טלפון בארה"ב:  914-240-8816

פקס: 972-8-936-6000+

טלפון נייד: 972-52-839-9717+

דוא"ל: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *