טכנולוגיה וקניינים רוחניים

SRK מייעץ ללקוחות במגוון עסקאות הקשורות לטכנולוגיה, כולל פיתוח ומסחור של קניין רוחני. אנו מייצגים חברות במשא ומתן וניסוח של מגוון הסכמים הקשורים לטכנולוגיה, כולל הסכמי SAAS, פיתוח, רישוי, הסכמי העברת טכנולוגיה, שירותים מנוהלים, הסכמי אירוח והסכמי OEM.

מערכת של הסכמים טכנולוגיים ומסחריים מסודרים, סולידיים וקלים לשימוש היא קריטית, הן להגנה על נכסי הליבה של החברה, והן להקלה על הזדמנויות עסקיות מול לקוחות ושותפים עסקיים. המודל העסקי של החברה ישפיע משמעותית על צורת ההסכמים שלהם. לשם המחשה, חברה המספקת שירות שמבוסס על אפליקציות, תאמץ ככל הנראה את התוכנה כמודל שירות, והסכם ה- SAAS שלה ייראה שונה לגמרי מהסכם רישיון טכנולוגי מסורתי. בדרך כלל, הסכם SAAS יכלול סוגיות כמו העברת נתונים, פרטיות וזמני שירות, ואילו הסכם הרישיון המסורתי יתמקד יותר בזכויות רישוי, הגבלות, תחזוקה ותמיכה. ללא קשר לצורת המודל העסקי של החברה, נושאים שכיחים הם עדיין העיקר, כדוגמת בעלות על קניין רוחני, סודיות, אחריות, פיצוי, הגבלת אחריות, מנגנוני בקרת שינוי, נהלי קבלה וכדומה.

לקוחותינו פעילים בתחומים מגוונים כמו פינטק, תוכנה, מדעי החיים, ביוטכנולוגיה, אגרוטכנולוגיה, שירותים פיננסיים, מסחר אלקטרוני ואינטרנט, מדיה ורבים אחרים. ברוב המקרים, קניין רוחני הוא הנכס המרכזי של העסק ו- SRK מושקע בהגנה על הקניין הרוחני של לקוחותינו בכל עסקה.

אודות SRK

SRK מספקת שירותים משפטיים בהתאמה אישית באיכות גבוהה. אנו משרד עורכי דין שניגש לכל משימה עם מומחיות מקצועית והבנה מעמיקה של היעדים העסקיים של לקוחותינו. לרבים מלקוחותינו יש פעולות או לקוחות ברחבי העולם, ואנחנו מחויבים לתקני הזמן של קהילה עולמית.

האם אהבת את התוכן שלנו? שתף אותו עם חבריך:

עסקאות לדוגמה:

טכנולוגיה וקניינים רוחניים

ערכנו, ניהלנו משא ומתן ותקנו את הסכמי SAAS לפלטפורמה הבסיסית עבור תאגידים בינלאומיים רבים בתחומי פינטק, ביג דאטה, IT, ועוד ארגונים עסקיים רבים אחרים, כולל חדשני טכנולוגיה מובילים הרשומים בפומבי (NASDAQ).

Furthermore, we have represented international companies in their negotiations of SAAS agreements with many of the leading international financial institutions.

סייענו לחברות בינלאומיות בניסוח מדיניות הפלטפורמה שלהן.

ערכנו וניהלנו משא ומתן ללקוחותינו הסכמי רישוי והסכמי שירותים מקצועיים עם לקוחות בינלאומיים רבים.

סייענו לחברות בינלאומיות בעריכתם ובחידושם של תנאי השירות ותנאי השימוש שלהן, ובמשא ומתן על תנאים כאלה מול מוסדות בינלאומיים מובילים.

 טלפון בארץ: 972-8-936-0999+

 טלפון בארה"ב:  914-240-8816

פקס: 972-8-936-6000+

טלפון נייד: 972-52-839-9717+

דוא"ל: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *