ייצוג גופים זרים בישראל

SRK מייצגת, ומנהלת ומגינה על האינטרסים המסחריים והמשפטיים של אנשים וגורמים זרים בישראל. לאנשים רבים וגורמים רבים מכל העולם יש נכסים, עסקאות פיננסיות וצרכים משפטיים בישראל, והם צריכים ייצוג איכותי בכדי להתמודד בצורה הטובה ביותר עם אינטרסים כאלה ולעזור להם לשגשג. ב- SRK אנו מתמחים בהתמקדות באינטרסים שלך ובצרכים שלך, כדי לאפשר לך למקסם את ההצלחה שלך. צוות עורכי הדין שלנו, יחד עם רשת היועצים הרחבה שלנו בתחומים מגוונים, יספקו לכם את השירותים הדרושים לכם ברמת המקצועיות שאתם רוצים.
השירותים שלנו כוללים:
• ייצוג אנשים וגורמים זרים במגוון רחב של עסקאות בישראל;
• בירור ועמידה על זכויות של גורמים זרים ובעלים של חברות, נכסים ואינטרסים פיננסיים בישראל;
• טיפול בצרכים מינהליים יומיומיים של גורמים זרים בענייני חברות, נכסים, נדל"ן, ואינטרסים פיננסיים בישראל;
• משא ומתן, התדיינות ובוררות בכל הקשור לענייני תאגידים ישראליים, נכסים, נדל"ן ואינטרסים פיננסיים;
• שירות בדירקטוריון של חברות עבור אנשים או גורמים זרים;
מקרה לדוגמה:
ייצגנו תושבים זרים בהגנה על האינטרסים הכספיים שלהם בנכסי נדל"ן, כנגד גורם שטען לבעלות על אותם נכסים. הייצוג כלל ניהול תיק בבית המשפט המחוזי, שקיבל את טענתנו לביטול הסכמי רכישת קרקעות שנחתמו בעבר עקב רמאות ומצג שווא מצד גורם שלישי, והעניק ללקוחותינו זכויות בעלות מלאות על המקרקעין שבמחלוקת. המשכנו לייצג את לקוחותינו בערעור בבית המשפט העליון , אשר אישר את החלטת בית המשפט המחוזי והעניק ללקוחותינו את הוצאות הגנת הערעור. המשכנו לייצג את לקוחותינו בכל הקשור למונטיזציה של הנדל"ן.

אודות SRK

SRK מספקת שירותים משפטיים בהתאמה אישית באיכות גבוהה. אנו משרד עורכי דין שניגש לכל משימה עם מומחיות מקצועית והבנה מעמיקה של היעדים העסקיים של לקוחותינו. לרבים מלקוחותינו יש פעולות או לקוחות ברחבי העולם, ואנחנו מחויבים לתקני הזמן של קהילה עולמית.

האם אהבת את התוכן שלנו? שתף אותו עם חבריך:

עסקאות לדוגמה: ייצוג גופים זרים בישראל

אנו מייצגים אנשים בעלי שווי נקי גבוה בחיפוש אחר האינטרסים המסחריים שלהם בישראל, כולל השקעות, רכישות והסמכות של אינטרסים.

אנו מייצגים תאגידים בינלאומיים גדולים במשא ומתן והסדר סכסוכים משפטיים בישראל.

אנו מייצגים תאגידים בעלי בעלות הממוקמים מחוץ לישראל, המטפלים בצרכים משפטיים ומנהלתיים ישראליים.

אנו מייצגים יורשים בקבלת זכויותיהם לרכוש אמיתי ואישי בישראל, כולל תהליכים בנקאיים ורגולטוריים מורכבים.

ייצגנו את תושבי ארצות הברית בעניין נדל"ן מורכב, בו הגנו בהצלחה על האינטרסים הכספיים של לקוחותינו בפני בית המשפט המחוזי בנצרת, שקיבל את טענתנו לבטל הסכמי רכישת קרקעות שנחתמו בעבר בשל רמאות והטעיה מצדך. של צד שלישי, והעניק ללקוחותינו זכויות בעלות מלאות על הנדל"ן שבמחלוקת. לקוחותינו ניצחו באופן דומה גם בערעור לבית המשפט העליון בישראל, שאישר את החלטת בית המשפט המחוזי ופסק ללקוחותינו את עלויות ההגנה על הערעור. המשכנו לייצג את לקוחותינו בכל היבטי המונטיזציה של הנדל"ן.

 טלפון בארץ: 972-8-936-0999+

 טלפון בארה"ב:  914-240-8816

פקס: 972-8-936-6000+

טלפון נייד: 972-52-839-9717+

דוא"ל: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *