מימון, אנג'ל וחברות הון סיכון

חייו של כל עסק תלויים במידה רבה ביכולתו לממן את פעילותו. בין אם אתה סטארט-אפ בשלבים מוקדמים ובין אם אתה נסחר בבורסה בניו-יורק או חברה בנאסד"ק, עסקאות לגיוס הון, מהמימון הבסיסי ביותר ועד למימון מתוחכם של מניות ציבוריות, הינן קריטיות להמשך הצמיחה של החברה. כאשר בונים עסקאות לגיוס הון, נקודת המוצא צריכה להיות תמיד פשטות. אפילו ההסדרים המורכבים ביותר יכולים להיות מובנים בצורה ישירה, על מנת להקל על זרימת ההון הקריטי לחברה, תוך קביעת מערכת ברורה של זכויות ואחריות, לרווחת כל הצדדים המעורבים בהשקעה.
סוג מבנה ההשקעה המתאים ביותר לצדדים תלוי במידה רבה בשלב ההתפתחות של החברה.
בראשית דרכה של החברה, מבנה הון ישר, המבוסס על מניות משותפות, יחד עם כמה זכויות בסיסיות המוענקות למשקיעים, ישרת בדרך כלל את האינטרסים של שני הצדדים על הצד הטוב ביותר. הדבר יאפשר לחברה להתמקד בשלב פיתוח המוצר או הטכנולוגיה, תוך כדי נתינת מקום למשקיע להנות מהצמיחה העתידית. ככל שההשקעה הראשונית מורכבת יותר, כך סביר שהשקעה עתידית תלווה בתנאים סבוכים, ובדרך כלל גם מכבידים יותר עבור בעלי המניות הקיימים, כולל המשקיעים בשלב המוקדם. לעתים קרובות, משקיע חכם, ישלב כבר בשלב המוקדם זכויות קריטיות שיגנו על האינטרסים של המשקיע בסבב ההשקעה הבא, ויאפשר למשקיע להשתתף שוב בשלב ההשקעה הבא.
שלבי השקעה מאוחרים יותר כרוכים בדרך כלל בהנפקת מניות מועדפות, כאשר הזכויות וההעדפות מכוונות להגן על האינטרסים של המשקיעים במגוון נסיבות, ולאפשר למשקיעים לנצל את הניסיון והקשרים שלהם, כדי להנחות את החברה לשלב הבא של התפתחותה.
ניתן להשתמש בצורות השקעות אחרות בהתאם לזמינות ההון, למטרות ההשקעה, שיקולי מס, תקנות ניירות ערך, צרכי תזרים המזומנים של החברה ותנאי השוק המצויים.
יש לנו ניסיון רב בהשקעות פרטיות והון סיכון, החל מהשקעות אנג'ל בשלב מוקדם, ועד עסקאות בסך מיליוני דולרים הכוללים קרנות הון סיכון ושותפים אסטרטגיים. בנוסף יש לנו ניסיון רב בהנפקת ניירות ערך לשווקים הציבוריים, בהתאם לדרישות רישום SEC והבורסה. הגישה שלנו היא להקל על עסקאות אלה ולסייע ביצירת קשר מועיל לשני הצדדים בין החברה למשקיעיה.

אודות SRK

SRK מספקת שירותים משפטיים בהתאמה אישית באיכות גבוהה. אנו משרד עורכי דין שניגש לכל משימה עם מומחיות מקצועית והבנה מעמיקה של היעדים העסקיים של לקוחותינו. לרבים מלקוחותינו יש פעולות או לקוחות ברחבי העולם, ואנחנו מחויבים לתקני הזמן של קהילה עולמית.

האם אהבת את התוכן שלנו? שתף אותו עם חבריך:

עסקאות דוגמה:

מימון, אנג'ל וחברות הון סיכון

ייצוג חברת פינטק מובילה בעסקת גיוס הון בהיקף של 20 מיליון דולר עם סיכון מולטי-סיני מוביל ומוסדות פיננסיים גלובליים.
ייצוג של פינטק מוביל בעסקת גיוס הון בסך 17 מיליון דולר.

ייצוג של חברות סטארט-אפ רבות במגוון תחומים ביחס למימון מלאכים.

ייצגנו את לקוח הביו-טכנולוגיה שלנו בסבב השקעות אסטרטגי של מיליוני דולרים בשלב מוקדם עם חברה ציבורית מובילה.

עבדנו עם חברה סינגפורית המפתחת משחקים מקוונים לפלטפורמות חברתיות וניידות בקשר לשלושה סבבי מימון בהיקף של יותר מ -5 מיליון דולר.

ייצגנו מפתח וספק של פתרונות FX חדשניים למטבעות שוק מתעוררים בקשר לסבב מימון של 4 מיליון דולר עם שתי חברות הון סיכון מובילות. אנו ממשיכים לעבוד עם החברה בקשר לברית עסקית ולהסכמי רישוי עם כמה בנקים ומתווכים מובילים לשימוש בפתרונות המט"ח הקנייניים של החברה.

ייצגנו חברת מכשירים רפואיים חדשנית העוסקת בפיתוח פתרונות ניטור לא פולשניים בקשר עם כניסתה למיזם משותף לפיתוח ניטור נושאים מרחוק בזמן אמת למרחקים ארוכים לתחומי הצבא והביטחון. חברת המיזם המשותף תמסחר מוצרים המשתמשים בטכנולוגיה הקניינית של הלקוח שלנו ליישומים צבאיים וביטחוניים. אנו מייצגים גם את הלקוח שלנו בקשר לפעילות מימון החוב והמימון שלו, לענייני החברה השוטפים ולסיבובים אסטרטגיים של חברות בת למטרה מיוחדת.

אנו ממשיכים להדריך חברות סטארט-אפ רבות מהקמה ועד השקעה מוקדמת / בשלב מוקדם.

 טלפון בארץ: 972-8-936-0999+

 טלפון בארה"ב:  914-240-8816

פקס: 972-8-936-6000+

טלפון נייד: 972-52-839-9717+

דוא"ל: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *