ניירות ערך ושוק ההון

היכולת לגייס כמויות גדולות של הון מהשוק היא הסיבה המרכזית שחברות רבות מעוניינות לעשות הנפקה ציבורית ולהירשם למסחר בבורסה כחברה ציבורית. בנוסף, על ידי רישום ציבורי, חברה יוצרת שוק ציבורי למניותיה ובכך מקלה על בעלי המניות בכלל ועל המשקיעים בפרט לקנות ולמכור את מניות החברה. יתר על כן, שוק שאפשר לסחור בו מביא תועלת לעובדי החברה, שיוכלו לממש ולמכור את המניות שלהם, בניגוד לעובדים בחברות פרטיות שנאלצים להמתין לאקזיט לפני שיוכלו לממש את הטבת מניות העובדים שלהם. לבסוף, נזילות מניות החברה עשויה להקל על חברה בגיוס כספים, בכך שתחסוך למשקיעים את הצורך לפתח אסטרטגיית יציאה מסוימת.
חברה רשאית להפוך לחברה ציבורית על ידי פרסום הדוחות הנדרשים על ידי הרשות לניירות ערך, עמידה בקריטריונים הרלוונטיים ומכירת מניותיה לציבור בהנפקה ראשונית לציבור או על ידי רישום מניות שכבר הונפקו לבעלי מניות. בשני המקרים, רישום החברה כפופה לאישור הרשות לניירות ערך. גם לאחר הרישום, נזילות מניות של חברה ציבורית מותנית במגוון גורמים, כולל זכויות רישום המוענקות למשקיעים, הגבלות נעילה על מייסדים ותקופות אחזקה במניות לא רשומות.
ברגע שחברה נרשמת למסחר ציבורי, היא כפופה למגוון רחב של כללים ותקנות שנועדו להגן על הציבור המשקיע מפני הונאה ומניפולציות בשוק. חוקים ותקנות אלה שונים זה מזה ותלויים במספר גורמים כגון אם החברה הציבורית היא חברה מקומית או מנפיק פרטי זר, וכן אם החברה היא חברה מדווחת קטנה יותר, או שמא החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך ארצית, אך כל החברות הציבוריות נדרשות להגיש דוחות שנתיים הכוללים דוחות כספיים שנתיים מבוקרים, דוחות רבעוניים עם דוחות כספיים רבעוניים שנבדקו, ודיווחים מיידיים החושפים אירועים מהותיים מסוימים, כגון שינויים בניהול או כניסה להסכם מהותי. דוגמאות לדרישות נוספות כוללות את דרישות העצמאות של הדירקטוריון בחברות ציבוריות הרשומות בבורסת ניירות ערך ארצית, ואת דרישות הגילוי הנוספות הנוגעות לפיצוי מנהלים של חברות שאינן חברות מדווחות קטנות.
חוקי ניירות הערך הם מורכבים, וחברות המתכננות להירשם למבחר ציבורי צריכות להיות מיוצגות על ידי משרד עם הבנה מעמיקה של הנושאים הללו ועם ניסיון לא מבוטל של מימוש בפועל של החוקים.
אנו מייעצים ללקוחות על קיום תקנות וחוקי ניירות ערך, ומסייעים ללקוחות בהכנת הסוגים השונים של ההגשות והדיווחים על פי דיני ניירות הערך בארה"ב, החל ממסמכי הצעה ראשוניים ועד לדיווח שנתי ותקופתי. כמו כן, אנו מטפלים באופן שוטף בסוגיות משפטיות המתעוררות במסגרת הצעות ציבוריות, הצעות פטור, כלל 144 ודרישות דיווח.
יש לנו ניסיון בהכנה והגשה של תשקיף, הסכמי מנוי, הצהרות פרוקסי והצהרות רישום, ואנו מייצגים לקוחות הנסחרים ב- NYSE, NASDAQ ו- OTCBB.

אודות SRK

SRK מספקת שירותים משפטיים בהתאמה אישית באיכות גבוהה. אנו משרד עורכי דין שניגש לכל משימה עם מומחיות מקצועית והבנה מעמיקה של היעדים העסקיים של לקוחותינו. לרבים מלקוחותינו יש פעולות או לקוחות ברחבי העולם, ואנחנו מחויבים לתקני הזמן של קהילה עולמית.

האם אהבת את התוכן שלנו? שתף אותו עם חבריך:

עסקאות לדגומה:

ניירות ערך ושוק ההון

עבדנו עם מנפיקים רבים של עסקים קטנים בקשר להצעות ציבוריות ראשונות (IPO) מוצלחות, כמו גם הצעות משניות.

סייענו לחברה הבורסאית בניו יורק (NYSE) בבורסה בהכנת הדוחות השנתיים, התקופתיים והעדכניים שהוגשו לרשות ניירות ערך (SEC) ו NYSE, כמו גם לשיטות ונהלי הממשל התאגידי שלהם. . כחלק מייצוג זה, היינו מעורבים באופן פעיל בניסוח ומרענן של מדיניות הממשל וגילוי ה- SEC בהתאם לשיטות העבודה הטובות ביותר בתעשייה.

עבדנו עם מספר רב של חברות המופיעות בבורסה בנאסד"ק / OTCBB בדרישות הדיווח והתאימות השנתיות והתקופתיות שלהן. אנו בקיאים בדרישות הדיווח השונות למנפיקים פרטיים מקומיים כמו גם זרים, ועסקנו באינטראקציות מוצלחות רבות עם SEC ו- FINRA.

ייצגנו חברת משחקים מקוונת שניירות הערך שלה רשומים ב- OTCBB בקשר ל -10 עבור פיצול מניות קדימה אחד. ייצגנו את החברה גם במשא ומתן על מספר הסכמי רישיון טכנולוגי עם מספר לקוחות לצורך רישוי פלטפורמת המשחק הקניינית שלה.

 טלפון בארץ: 972-8-936-0999+

 טלפון בארה"ב:  914-240-8816

פקס: 972-8-936-6000+

טלפון נייד: 972-52-839-9717+

דוא"ל: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *