שירותי ייעוץ משפטי

SRK מספקת ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים ארגוניים, ושמחה לייעץ ללקוחותיה בכל נושא שקשור לניהול חברה מצליחה. אנו מסייעים ללקוחותינו בסיוע המשפטי הדרוש להם לבניית עסק מוצלח, החל משלב הקמתה של העסק ועד ליציאה או 'אקזיט', בהתאם לרצונותיו, דרישותיו וצרכיו של הלקוח. סיוע זה כולל ייעוץ משפטי בשלבים כגון התאגדות וממשל תאגידי, עסקאות גיוס הון, הסכמים מסחר והסכמים עסקיים, הסכמי שיתוף פעולה, הסכמי טכנולוגיה וקניין רוחני, מיזוגים ורכישות, הנפקות ראשוניות ודיווחים לרשויות ניירות ערך וייעוץ כללי לתאגידים. בנוסף, SRK מייעצת באופן קבוע ללקוחות במגוון רחב של נושאי תעסוקה, ומסייעת ללקוחות בעריכה ושינוי של הסכמי עבודה, הסכמי ייעוץ, הליכי סיום, הסכמים ותוכניות אופציות ותגמולים לעובדים.
קהל לקוחותינו כולל מגוון רחב של מיזמים עסקיים, ממובילי תעשיה עולמיים של 'Fortune 500' ועד לחברות סטארט – אפ, ואנו מחויבים לספק שירותי ייעוץ כללי, עם פתרונות בהתאמה אישית על פי הצרכים הייחודיים של כל לקוח.

אודות SRK

SRK מספקת שירותים משפטיים בהתאמה אישית באיכות גבוהה. אנו משרד עורכי דין שניגש לכל משימה עם מומחיות מקצועית והבנה מעמיקה של היעדים העסקיים של לקוחותינו. לרבים מלקוחותינו יש פעולות או לקוחות ברחבי העולם, ואנחנו מחויבים לתקני הזמן של קהילה עולמית.

האם אהבת את התוכן שלנו? שתף אותו עם חבריך:

עסקאות לדוגמה:

שירותי ייעוץ משפטי

אנו עובדים ללא הרף עם חדשני טכנולוגיה ויזמים בהקמת חברות ומיזמים חדשים רבים בתחומים החל מפינטק ועד ביו-טכנולוגיה ועד תוכנה ארגונית. לאחר מכן אנו מספקים תמיכה משפטית למיזמים אלה בכל ההיבטים של עסקיהם.

ייצוג חברת פינטק מובילה בעסקת גיוס הון בהיקף של 20 מיליון דולר עם סיכון מולטי-סיני מוביל ומוסדות פיננסיים גלובליים.

סייענו לחברות בינלאומיות בעריכתם ובחידושם של תנאי השירות ותנאי השימוש שלהן, ובמשא ומתן על תנאים כאלה מול מוסדות בינלאומיים מובילים.

ערכנו, ניהלנו משא ומתן ותקנו את הסכמי SAAS לפלטפורמה הבסיסית עבור תאגידים בינלאומיים רבים בתחומי פינטק, ביג דאטה, IT, ועוד ארגונים עסקיים רבים אחרים, כולל חדשני טכנולוגיה מובילים הרשומים בפומבי (NASDAQ). יתר על כן, ייצגנו חברות בינלאומיות במשא ומתן שלהן על הסכמי SAAS עם רבים מהמוסדות הפיננסיים הבינלאומיים המובילים.

אנו ממשיכים להדריך חברות סטארט-אפ רבות מהקמה ועד השקעה מוקדמת / בשלב מוקדם.

עבדנו עם מספר רב של חברות המופיעות בבורסה בנאסד"ק / OTCBB בדרישות הדיווח והתאימות השנתיות והתקופתיות שלהן. אנו בקיאים בדרישות הדיווח השונות למנפיקים פרטיים מקומיים כמו גם זרים, ועסקנו באינטראקציות מוצלחות רבות עם SEC ו- FINRA.

סייענו לתאגידים ישראלים רבים בהקמת חברות בנות בארה"ב ועזרנו להם לעמוד בדרישות המדינה המקומית.

סייענו לחברות גדולות עם אינטרסים עסקיים וחברות בת במספר מיקומים בינלאומיים בהקמת מבנה ארגוני מתאים.

אנו מסייעים לחברות רבות בתיקים ובתיעוד הארגוני שלהן.

אנו מסייעים לחברות רבות בפגישות הדירקטוריון ובעלי המניות שלהן ותיעודן.

 טלפון בארץ: 972-8-936-0999+

 טלפון בארה"ב:  914-240-8816

פקס: 972-8-936-6000+

טלפון נייד: 972-52-839-9717+

דוא"ל: [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *